به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدرضا رضایی در مراسم بهره برداری از پست هوایی 100 کاوا در روستای کفش کن محله بخش اطاقور لنگرود روز پنج شنبه و در نخستین روز از هفته دولت، بابیان اینکه به صورت هم زمان 29 پروژه بااعتبار دو میلیارد و 614 میلیون تومان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: اصلاح و ساخت شبکه، کابل کشی، نصب پست های هوایی و ... ازجمله پروژه های افتتاح شده است.  

وی بابیان اینکه خدمات رسانی شبکه توزیع برق لنگرود به مردم این شهرستان ادامه دارد، افزود: 10 میلیارد تومان پروژه را کلید زدیم که هفت میلیارد تومان آن در حال کار است.

 

مدیر امور توزیع برق شهرستان لنگرود با اشاره به ضعف شدید برق در کشور، گفت: 55 هزار مگابایت در سطح کشور برق تولید می شود که امسال این مقدار به دلیل مصرف زیاد به نقطه سربه سر رسیده است، اما خاموشی گسترده نداشتیم.

 

رضایی بیان کرد: 25 کیلومتر کابل گذاری در یک ماه گذشته در شهرستان لنگرود انجام و سی دستگاه ترانس نیز در این شهرستان نصب شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دریکی از روستاهای لنگرود به نام فیاب به دلیل نداشتن جاده مناسب با سلول های خورشیدی در حال برق دار کردن مردم هستیم.

 

مدیر امور توزیع برق شهرستان لنگرود بابیان اینکه برای این روستا 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: برای هر خانوار این روستا بالای 20 میلیون تومان هزینه شده است که در دو ماه آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان