بازخوانی جنگ نرم دشمن و فتنه 88

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ ۰۹:۰۰ چاپ کد خبر: 91178
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت:

1- جنگ نرم صحنه تقابل دروغ های بزرگ با واقعیت های انکار ناپذیر است. سال 88 در پی اعلام نتایج انتخابات، دروغ تقلب را موسوی و کروبی مطرح کردند و تا کنون هم پای آن ایستاده اند. این دروغ توسط 2500 سایت و وبلاگ مرتب بازتاب داده می شد و رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل و «بی بی سی» آن را در رسانه های جهان شارژ می کردند.
این دومین جنگ نرم دشمن علیه انقلاب پس از شورش 18 تیر 78 بود. موسوی و کروبی حاضر نشدند ادعای خود را در نهادهای فیصله بخش و ناظر به انتخابات محک بزنند. آنها با طرح «تقلب» فقط به «تغلب» فکر می کردند حتی به قیمت دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور !
آنها هر چه فشنگ داشتند در تفنگ عملیات روانی دشمن قرار دادند و تا مرز براندازی پیش رفتند.
2- «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، ترجیع بند شعارهای شورش های هشت ماهه سال 88 بود. این شعارها موسوی و کروبی را به عنوان سرکرده ناآرامی ها در جایگاه «بغی» و «محاربه» با نظام قرار داد. آنها همچنان بر این سبیل پای فشردند تا اینکه ملت تاب نیاورد و در 9 دی 88  با قیام تاریخی خود سران فتنه را با نام و نشان در اعتراض خیابانی محکوم نمود و خواهان اعدام آنها و اجرای حکم الهی بر این تبهکاران سیاسی شد. بر خلاف برخی ادعاها که این روزها گفته می شود شعارها علیه منتخب ملت بود، آنچه از رسانه های دشمن  در مورد شعارهای فتنه گران انعکاس داشت فقط علیه اصل نظام و نیز اسلامیت نظام بود.
3- دشمن در جنگ نرم با واقعیت کار ندارد بلکه واقعیت را می سازد، آنچنان که هیچ کس در آن شک نکند. در اوج شرارت سران فتنه از کشته هایی نام برده شد حتی برای آنها مراسم ختم گذاشتند، در حالی که در قبر آنها هیچ فردی نخوابیده بود. آنها شمار کشته هارا می خواستند به عدد مقدس 72 برسانند و روی آن مانور دهند، اما این تیر آنها نیز به سنگ خورد و در این میان 22 تن از کسانی که جان خودشان را در برابر فتنه از دست دادند شهید محسوب شدند و از طرفداران پروپاقرص جمهوری اسلامی و حزب اللهی بودند. آنها مظلومانه از انقلاب دفاع کردند و بنیاد شهید نام آنها را به عنوان شهدای فتنه 88 ثبت کرده است.قاتل آنها بدون شک سران فتنه هستند. آنها در قیامت گریبان موسوی و کروبی و همپیمانان آنها را خواهند گرفت و خواهند پرسید؛ «ما به کدامین گناه کشته شدیم؟!»
4- جمهوریت و اسلامیت نظام بر اساس گونه شناسی شعارهایی که در فتنه 88 توسط فتنه گران مطرح شد، یکسان مورد هجوم قرار گرفت. آنها می خواستند با تیر خلاص به جمهوریت و اسلامیت نظام، پرچم جمهوری اسلامی در ایران را به زیر بکشند و پرچم کفر و الحاد و نفاق را که توسط رسانه های اهریمنی غرب تقویت می شد، به اهتزاز در آورند.
قیام تاریخی 9 دی ثابت کرد این خیالات هرگز تحقق نخواهدیافت. در کشوری که خیابان به خیابان و کوچه به کوچه آن مزین به نام شهیدان است، ملت هرگز اجازه نمی دهد پرچم اسلام را مشتی اراذل سیاسی و منافق و وابسته به اجنبی پایین بکشند.
5- در اوج فتنه، فرستادگان و نمایندگان سران فتنه به پارلمان اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا رفتند و خواهان تشدید تحریم ها برای سقوط دولت قانونی منتخب ملت شدند. غربی ها در فشار علیه ملت ما «نزده می رقصند». آنها تحریم ها را به بهانه نقض حقوق بشر و تقاضای نمایندگان سران فتنه تشدید کردند! این رویکرد فتنه گران نشان داد آنها برای «تغلب» بر حریف حاضرند دست به هر جنایتی بزنند.
منافقین ، فرقه ضاله بهائیت، عناصری که به دلیل مخالفت با اسلام و ایران و وابستگی به دشمن مخالف انقلاب بودند، مارکسیست ها و چپ های آمریکایی، سرویس های موساد و سیا با هدایت سفارت انگلیس، زیرساخت اعتراضات و شورش ها را تمهید کردند و مشتی غافل و شیفته قدرت با سرمایه قارون های تبهکار  و اشرافیت حرامخوار، با این جریان همراه شدند تا پاک ترین انقلاب و اصیل ترین حرکت مردمی معاصررا با آرمان های اسلامی به مسلخ ببرند.
اما خدا خواست آنها را رسوا کند و مردم در قیام تاریخی 9 دی به عنوان مظهر اراده الهی طعم تلخ شکست نبرد نرم آمریکا علیه انقلاب اسلامی را به همه آنها چشاندند.
6- آمریکا برای تداوم جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی دنبال سامری ها و قارون های قیام موسایی امام خمینی (ره) است، هر چند در گذشته از به کار بردن آنها علیه ملت شکست خورده است اما ناامید نیست. آمریکایی ها می دانند ضربه زدن به انقلاب از بیرون محال است، هر روز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان مقتدرتر ظاهر می شود. انقلاب اسلامی در دهه اخیر همه نقشه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرده است و هر روز بر نفوذ و اقتدار خود در منطقه افزوده است. آنها فقط به ضربه از درون می اندیشند.اکنون چراغ اتاق جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران در لندن، واشنگتن، پاریس و تل آویو سه شیفت کار می کند. آنها به تصرف فکر و اندیشه ملت و دستکاری در اراده مردم ما امید و طمع دارند.در این میان نخبگان، اولین جامعه هدف آنان است. آنها که به قول امام (ره) دشمن حرف های خود را می خواهد از زبان این جماعت بزند. باید سطح هوشیاری و بصیرت انقلابی را بالا برد و در دام دشمن نیفتاد. مردم نشان داده اند دست از انقلاب و اسلام برنمی دارند و هر توطئه ای را در نطفه خفه خواهند کرد. این یک حقیقت است که طی حیات چهار دهه پس از پیروزی انقلاب به طور شفاف و روشن بر تارک تاریخ ایران می درخشد. دشمن برای 40 سالگی انقلاب برنامه دارد. باید مهیای جنگ نرم سوم دشمن بود، رفتار دشمن را با هوشمندی رصد کرد و در برابر آن شجاعانه مثل همیشه، مردانه ایستاد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان