به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی در این شهرستان اظهار کرد: کار بررسی بودجه 97 در کمیسیون های مجلس بررسی وب ه پایان رسیده است و از هفته آینده نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 را موردبررسی قرار می دهند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود در انتهای آبخور آب آشامیدنی و آب زراعی کشاورزی قرار دارد، افزود: تأمین آب زراعی در هرسال معضلی برای شهرستان است که یکی از راه های کاهش این مشکلات ایجاد سد لاستیکی است.


 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهار سد لاستیکی برای شهرستان لنگرود در نظر گرفته شده است که کار احداث سه سد آغازشده است و امیدواریم دو سد قبل از آغاز سال زراعی وارد چرخش تأمین آب زراعی برای شهرستان شود.


 

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه آب شرب شهرستان لنگرود در روستاهای جلگه ای از کیسم آستانه اشرفیه تأمین می شود، گفت: برای تأمین روستاهای کوهپایه ای نیز آب چشمه واپه اطاقور که مزین به نام سردار شهید حسین املاکی است در نظر گرفته شده است که حدود 60 روستا را تحت پوشش قرار می دهد.


 

لاهوتی با بیان اینکه دلم برای دولت می سوزد، افزود: در دولت گذشته نفت به قیمت بالا فروخته و با استفاده از منابع توسعه ملی کشور اداره و پروژه ها اجرا می شد ولی امروز با کاهش قیمت نفت در کنار پروژه های نیمه کاره از دولت گذشته روبرو هستیم.


 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شش هزار و 500 پروژه نیمه تمام ملی و 65 هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد که حدود 20 تا 30 سال برای پایان آن ها زمان لازم است و دولت در نظر دارد با کمک بخش خصوصی و بانک ها پروژه های نیمه تمام را به پایان برساند که برای اتمام همه پروژه ها حدود 700 هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.


 

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه اگر شهرک صنعتی قوی داشته باشیم سرمایه گذار خودبه خود وارد شهر می شود، افزود: ایجاد شهرک صنعتی در فتیده لنگرود یکی از پروژه های مهم شهرستان است که از 200 هکتار زمین پیش بینی شده برای این شهرک، 30 هکتار تاکنون خریداری شده و در نظر داریم تا پایان سال این رقم را به 100 هکتار برسانیم.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان