به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، غلامرضا منصفی در مراسم روز درختکاری در جوار گلزار شهدای لنگرود اظهار کرد: حفظ طبیعت و محیط زیست به نوعی شکرگزاری در برابر نعمات الهی و ارزش های معنوی است.



 



وی گفت: غرس نهال به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اذهان را معطوف به فرهنگ جهاد و شهادت می کند و در شرایط کنونی این گونه اقدامات نمادین می تواند بیانگر بخشی از روح آرمان خواهانه مردم این مرزوبوم باشد.



 



رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه درختکاری یک صدقه جاریه است بر ضرورت توجه به اثرات اقتصادی و اجتماعی طبیعت و منابع طبیعی تأکید کرد.



 



منصفی افزود: کاشت درخت و توسعه فرهنگ درختکاری ازجمله شاخصه های حفظ محیط زیست است که باید همه ما توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.



 



وی تصریح کرد: حفظ درخت و فرهنگ سازی درخت کاری در جامعه ازجمله نیازهایی است که باید در راستای حفظ روحیه نشاط و شادابی خود و دیگران صورت پذیرد.



 



رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه درخت به عنوان یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه های ویژه زندگی و سرسبزی است افزود: اگر در مناسبت ها و مراسم گوناگون از شهدا یاد می کنیم و در برابر عظمت کار آن ها به خود نهیب می زنیم به این دلیل است که در برابر بزرگی کارهای آنان مدیون هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال آن ها زنده نگاه داشتن یادشان است.



 



به گزارش لنگرخبر، در این مراسم که خانواده های شهدا حضور داشتند که ۳۰ نهال در جوار گلزار شهدای گمنام لنگرود کاشته شد.



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان