تنقلات خارجی روی میز مدیران دولتی!

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ ۱۲:۳۰ چاپ کد خبر: 94670
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید ملی، گفت: مشکل اصلی در کشور ما در بحث حمایت از تولید ملی ضعف اراده هاست و به ویژه مسئولین اجرایی ما اعتماد به نفس ندارند و به محض اینکه یک پیام خارجی را می بینند دچار ضعف در خودباوری شان می شوند و دست و پایشان را گم می کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مسئولین ما به ظرفیت های داخلی کشور توجهی ندارند و این در حالی است که ظرفیت داخل کشور ما، ظرفیت بسیار بالایی است به ویژه نیروهای جوان، بااستعداد و باانگیزه که امروز بسیاری از ظرفیت ها را شکوفا می کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متأسفانه جوانان ما با وجود این انگیزه ها و اراده ها نه تنها حمایت نمی شوند بلکه سرکوب هم می شوند و مکرر این جوانان به ما مراجعه دارند و طرح ها و پروژه های متعددی دارند و ارائه می دهند که می تواند این طرح ها و پروژه ها مسأله و مشکلی را از مسائل و مشکلات کشور حل کند و زمانی که ما این جوانان را به دستگاه های ذیربط معرفی می کنیم شاهد هستیم که نه تنها برخورد مناسبی با این جوانان صورت نمی گیرد بلکه بعضاً طرح ها و پروژه های آنها به سرقت می رود و به نام شخص دیگری ارائه می شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: متأسفانه به جوانان ما میدان داده نمی شود و این یک مسأله جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود.

وی افزود: امروز متأسفانه حتی تنقلاتی که بر روی میز بعضی از مدیران دستگاه اجرایی و همچنین وزرا قرار دارد مارک خارجی دارد و ما شاهد استفاده شکلات هایی با مارک خارجی و آب معدنی های فرانسوی توسط این افراد هستیم که با شأن یک فردی که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند نیست.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: بیشترین فساد در عدم خرید کالاهای ایرانی از ناحیه مسئولین دولتی و دستگاه های شبه دولتی همچون شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان