به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر با اشاره به سنت حسنه توزیع نان رایگان در لنگرود اظهار کرد: آیه الله عباسی سنت حسنه توزیع نان صلواتی در نیمه رمضان را بنا گذاشتند که بعد از مدتی وقفه چند سالی است که این اقدام صورت می گیرد.  

وی با اشاره به هشدار امام خامنه ای در دیدار رمضانی با کارگزاران نظام افزود: نفس مذاکره اشکالی ندارد ولی نباید مذاکرات موجب تعلیق اقتصاد کشور و تعلل در وضعیت معیشتی مردم کشور شود.

 

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه آمریکای بدون ترامپ نباید بزک شود گفت: عده ای می گویند که اگر ترامپ نبود وضعیت برجام این طور رقم نمی خورد و وضعیت بهتر بود که این موضوع اشتباه است و دشمنی آمریکا با ایران ریشه ای است.

 

سلیمانی با تأکید بر اینکه آمریکا با یا بدون ترامپ دشمن انقلاب اسلامی است بیان کرد: تیم دیپلماسی دولت باید توصیه های رهبری را جدی بگیرند و در مذاکرات هشدارها و خطوط قرمز را در نظر بگیرند.

 

خطیب جمعه لنگرود با اشاره به خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: تاکنون پاسخ قاطعی از سوی دولت نسبت به اقدام آمریکا از معاهده بین المللی مشاهده نشد.

 

وی با بیان اینکه دندان لق ترس از تحریم باید کنار گذاشته شود تصریح کرد: مشکل لاینحل در جمهوری اسلامی وجود ندارد و برای پیشرفت و به اوج رسیدن باید از ظرفیت های موجود و جوانان به نحو احسن بهره برد.

 

سلیمانی با اشاره به هفتم خرداد سالروز افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و نمایندگان نقش بی بدیلی برای قانون گذاری دارد و رهبری نیز همواره به انقلابی بودن و ماندن نمایندگان تأکید کردند.

 

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه مطالبات رهبری از مجلس محقق نشده است افزود: علی رغم مخالفت تعدادی از نمایندگان، مجلس در موضوع اخیر قانون مبارزه با پول شویی (fatf) کلیات آن را تصویب کرد.

 

وی بیان کرد: اجرای fatf در ایران ابزاری مهم برای خزانه داری آمریکا برای خودتحریمی ایران است و با این اقدام آن ها می توانند به تمام حساب های مالی و ارزی کشور دست پیدا کنند.

 

سلیمانی تأکید کرد: اجرای fatf در ماهیت کلی شاید نفع بین المللی در مبادلات ارزی و مالی داشته باشد ولی ساختار انقلاب نمی تواند fatf را بپذیرد.

 

خطیب جمعه لنگرود با بیان اینکه قرار بود بعد از برجام تحریم ها برداشته شود ولی به تحریم ها اضافه شد گفت: چه تضمینی برای اجرای fatf و برداشته شدن تحریم ها وجود دارد که برخی اصرار به تصویب این طرح در مجلس دارند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان