به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،سرهنگ ایرج محمد خانی رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پزشک قلابی عامل تهدید و اخاذی خانم ۳۹ ساله گیلانی در در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود:در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۳۹ ساله گیلانی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک فیزیوتراپ در تلگرام اعتماد او را جلب کرده، سپس باسرقت اطلاعات شخصی و تهدید به انتشار از اواخاذی کرده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطر نشان کرد: با تحقیقات از شاکی پرونده و پی جویی های فنی و پلیسی کار آگاهان پلیس فتا موفق شدند، پزشک قلابی در تلگرام را که مردی ۴۱ ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کنند.

سرهنگ ایرج محمد خانی با اشاره به اینکه متهم پس از معرفی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به زندان منتقل شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه با پیام رسان موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا پیام ایمیل این پلیس به نشانی Gfafa@police.ir گزارش دهند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان