به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جواد کریمی قدوسی شامگاه جمعه در نشست بصیرتی که در مسجد شهدا (امینی) لنگرود برگزار شد اظهار کرد: بهمن ماه امسال اربعین انقلاب آغاز می شود، تحول عظیمی که جهان را تحت تأثیر قرارداد و نظیر آن جز در صدر اسلام وجود نداشت.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کشوری برای اداره جامعه خود نظامی را برگزیده و ایران انقلاب اسلامی را برگزیده است افزود: انقلاب احیاگر اسلام ناب برای اداره جهان بود و مردم برای اولین بار نوع حکومتی از جنس اسلام ناب که مشابه آن در صدر اسلام بود را تجربه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر، فرد محوری هر حکومتی است که در انقلاب اسلامی از آن به عنوان ولایت فقیه نامبرده می شود گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و با رهبری امام خمینی پیروز شد و اکنون چهل سال است ایران بر پایه و محور ولایت فقیه هدایت می شود.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً انقلاب اسلامی مدعی است که توانایی اداره امت اسلامی را دارد و برای آن نیز مستندات و مدرک وجود دارد خاطرنشان کرد: ایران در طول چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته که بر کسی پوشیده نیست ولی این روزها بیشترین هجمه به سمت ولی فقیه است که در این چهار دهه از هیچ تهدیدی در امان نبوده است.

 

کریمی قدوسی با اشاره به اهمیت وجود رهبری و ولایت فقیه در جامعه اسلامی تصریح کرد: در طول عمر چهل ساله انقلاب تهدیدی را علیه کشور پیدا نمی کنید که رهبر انقلاب نسبت به آن واکنش نشان نداده و راه های عبور از تهدیدات را مطرح نکرده باشند، وجود ولایت فقیه وجود حداکثری است و جایی کم وزیاد نمی کند، همه وجود خود را به میدان می آورد و خستگی و ترس معنا و مفهوم ندارد.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا در زمینه ایمن سازی کشور در امور دفاعی و ایجاد قدرت بازدارندگی کشور بیان کرد: اساس حفظ نظام بر پایه ایجاد امنیت است و اگر دفاع و امنیت نباشد تمام دستاوردها یک روزه باطل می شود که قدرت تدافعی ایران در طول چند سال اخیر به اوج خود رسیده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رهبری هیچ گاه اجازه نداد تفرقه موجب ضربه زدن به انقلاب شود و یک تنه جلوی افراد ایستاد گفت: عده ای در طول سال های اخیر تلاش کردند تا بین سپاه و ارتش تفرقه و فاصله بیندازد ولی رهبری اجازه ایجاد تفرقه را نداد و بر وحدت آن ها نیز اضافه کرد.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور انقلابی یک تفکر بیشتر وجود ندارد و آن تفکر انقلابی بر پایه تفکر اسلام است افزود: رهبری همیشه زودتر از دیگران راه های پرخطر دشمن علیه انقلاب را شناسایی و راه های مقابله و ایمن بودن در مقابل خطرها را نیز گوشزد کرد.

 

کریمی قدوسی با اشاره به نقش رهبری در عبور مردم و انقلاب در زمان فتنه ها تصریح کرد: فتنه ۸۸ می توانست مثل فتنه جمل ۳۰ هزار کشته بگیرد ولی هوشیاری رهبری و ورود به موقع به این موضوع موجب شد تا این فتنه با کمترین آسیب به کشور خنثی شود و اگر این اقدام انجام نمی شد حتی ممکن بود سران فتنه در آن جریانات کشته شوند ولی امروز با حصر خانگی در امان هستند و زندگی می کنند که این رأفت نظام اسلامی، رهبری و ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به شنیده های اخیر درباره استیضاح و کناره گیری رئیس جمهور بیان کرد: هیچ گاه نظام اسلامی بخصوص رهبری از سقوط شخصی مثل رئیس جمهور استقبال نکرده و نمی کند مگر اینکه کارد به استخوان برسد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار چند ماه روحانی با رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: روحانی در دیدار خود با رهبری از شنیده ها درباره کناره گیری اش و آمادگی برای کناره گیری سخن گفت که رهبری فرمودند باید تا آخر کار دولت بایستید و به وظایف قانونی خود عمل کنید.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح رئیس جمهور به بی ثباتی جمهوری اسلامی کمک می کند گفت: کسانی در مجلس صحبت از استیضاح می کنند که تا سال پیش تمام قد برای رأی آوردن روحانی در انتخابات تلاش می کردند و امروز که تمام امتیازات خود را گرفتند طرح استیضاح را پیش کشیده اند.

 

کریمی قدوسی با بیان اینکه امروز مقابله با جریان غرب گرا و نفوذ در رأس توجهات رهبری است افزود: موافق استیضاح نیستیم ولی منتقد دولت هستیم و اصرار داریم در کابینه دولت بخصوص در زمینه اقتصادی تغییراتی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به ضعف تیم اقتصادی دولت و عدم توانایی برای خروج از نابسامانی ها بیان کرد: علت بروز مشکلات در جامعه امروز وجود تفکر غربی مسئولان است، تیم اقتصادی دولت دارای تفکر غربی هستند و برون رفت از این وضعیت خواسته نمایندگان و ملت است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: برجام به پایان رسید و مشخص شد که دولت توان حل مشکلات اقتصادی را ندارد و مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی بهانه بود، اصرار مجلس و نمایندگان تعویض کابینه اقتصادی دولت است و مشکلات امروز به دلیل ضعف عقیدتی مسئولین و بی توجهی به رهنمودهای رهبری است

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب پرفروغ نگه داشتن شعله های ایثار و شهادت است گفت: کسانی که باید جوابگوی اعمال خود باشند نیستند و برخی کورکورانه رهبری را زیر سؤال می برند درحالی که مخاطب مطالبات آنان کسان دیگری هستند.

 

کریمی قدوسی با بیان اینکه دشمنی با ولایت فقیه به خاطر ارزش کاربردی و تأثیر آن در جهان است تصریح کرد: رهبر ایران یکی از شخصیت های قدرتمند در ایران و جهان است ولی خود و خانواده اش به صورت ساده زندگی می کنند و از فقیرترین افراد هستند ولی عده ای در فضای مجازی چیزهای عجیب و دروغی علیه آنان منتشر می کنند که با واقعیت فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان