به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی عصر امروز در یادواره شهدای آنسرمحله در مسجد صاحب الزمانی لنگرود با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا باید همیشه زنده نگه داشته شود، اظهار کرد:



وی با بیان اینکه برخی نمایندگان به دنبال کارهای حاشیه ای هستند، گفت: برخی در ایام انتخابات وعده های رنگین به مردم می دهد ولی بعد از به دست آوردن کرسی مجلس به دنبال آسفالت کوچه و خیابان و تغییر مدیران کل برای منافع است.



نماینده ولی فقیه در سپاه فومن با اشاره به تصویب برخی لوایح در مجلس افزود: برخی نمایندگان مجلس با وقاحت اعلام می کنند که بدون اطلاع از لوایح داخلی و خارجی برای تصویب به آن رأی داده که عین خیانت به انقلاب است.



حسینی با بیان اینکه مسؤولیت در انقلاب جرئت می خواهد، خاطرنشان کرد: باید خدمت محض بدون چشم داشت باشد و مسئولیت در جمهوری اسلامی دشوار است.



وی با بیان اینکه سایه جنگ از کشور را مدافعان حرم از کشور برداشتند نه برجام تصریح کرد: از شهدا یاد گرفتیم که زیر پرچم هیچ کسی نمی رویم و ملت به خاطر رهبری و انقلاب تاکنون صبر کرده اند وگرنه اگر رهبری دستور دهند هیچ کسی جلودار انقلاب نیست.



نماینده ولی فقیه در سپاه فومن با بیان اینکه مردم ملت ایران باور دارند که برای ماندگاری انقلاب باید صبر کرد، گفت: هرکسی که از اول انقلاب تاکنون بر روی خون شهید رفت ذلیل شد ولی کسی که در مسیر شهدا بود عزت یافت.



حسینی با تأکید بر اینکه بصیرت و مقاومت و صبر مردم موجب پایداری انقلاب تاکنون شده است، افزود: مهم ترین بزنگاه به موقع مردم در وضعیت کنونی کشور انتخابات مجلس امسال است و باید کسی را انتخاب کرد که خود را فدای کشور کند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان