[ad_1]

سردار حمید سرخیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه مسابقات پنج گانه نظامی سپاه به میزبانی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود از امروز به مدت سه روز آغاز شد، اظهار کرد: در این مسابقات تیم های تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان شهرستان لنگرود، تیپ حضرت مهدی (عج) اندیمشک، لشکر۳ سیدالشهداء (ع) ارومیه، تیپ ۳۸ذرالفقارکرمان، تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع)، تیپ امام سجاد (ع) کازرون، لشکر ۲۹ نبی اکرم (ص) کرمانشاه شرکت دارند که هر تیم دارای حدود هشت ورزشکار و افراد همراه است که در مجموع حدود هشتاد نفر شرکت کننده داریم.

وی با اشاره به میزبانی شایسته تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان از این مسابقات در سال گذشته و امسال گفت: این مسابقات در پنج رشته تیراندازی دقت و سرعت، میدان موانع، پرتاب نارنجک و شنا در استخر و دو صحرانوردی هشت کیلومتر برگزار می شود.

رئیس هیئت پنج گانه نظامی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات با نفرات برتر ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در شهریور ماه برگزار می شود، تصریح کرد: در مسابقات پایانی شهریورماه امسال نیز نفرات برتر مشخص و برای اعزام به مسابقات جهانی که در یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است آماده خواهند شد.

سرخیلی با بیان اینکه در مسابقات جهانی ورزش نیروهای نظامی قبل از کرونا و به میزبانی چین برگزار شده بود، افزود: در مسابقات المپیک نیروهای نظامی در دوره قبل حدود ۱۶۰ کشور شرکت کرده بودند و حدود ۱۰ هزار شرکت کننده داشت.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح برای افراد نظامی بسیار حایز اهمیت است، گفت: برگزاری این مسابقات در بالابردن سطح توانایی و آمادگی جسمانی نیروهای نظامی و انتظامی بسیار اثر دارد و ورزشکاران نظامی در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

[ad_2] منبع

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان