شومیز سایز بزرگ مجلسی

۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۲:۰۸ چاپ کد خبر: 177416

یکی از انواع لباس‌هایی که خانم‌ها می‌توانند برای شرکت در مهمانی و مجالس مورد استفاده قرار دهند شومیز است؛همچنین نو عروس های زیادی برای مراسم های خود از شومیز استفاده می کنند.شومیز‌ها در انواع سایز‌های کوچک، متوسط و بزرگ دوخته می‌شوند و در بازار وجود دارند.با زینا استایلیش همراه باشید.

 انتخاب هرکدام از این موارد به سایز شما بستگی دارد اگر شما یک فرد با اضافه‌وزن و به‌اصطلاح چاق هستید، می‌توانید از انواع شومیز‌های مجلسی در سایز بزرگ با رنگ‌های مختلف استفاده کنید؛ البته انتخاب شومیز مناسب به شکل و فرم بدن شما بستگی دارد. در ادامه به معرفی بهترین شومیز‌های مجلسی سایز بزرگ، مناسب افراد چاق می‌پردازیم:

ویژگی های شومیز سایزبزرگ

برای دوختن شومیز‌های سایز بزرگ از پارچه‌های مختلف استفاده می‌شود؛ اما پارچه باکیفیت، پارچه‌ای است که از تعریق جلوگیری کند و با ایجاد اصطکاک به بدن نچسبد، از انواع آن، می‌توان پارچه‌های گیپور و حریر را نام برد؛ افراد درشت‌اندام و چاقی که تمایل دارند فرم اندامی متناسب و ایده­آل­ داشته باشند؛ بهتر است از شومیز‌هایی با طرح‌های ساده استفاده کنند، چرا که شومیز‌های ساده باعث می‌شوند که اندام شما متناسب و ایده‌آل‌تر از قبل به نظر برسد اگرچه شومیز‌های کار شده و شومیز برند زیبایی خاص خود را دارند اما توصیه می‌شود که از شومیزهایی که تزئینات کمتری دارند استفاده شود، این نوع شومیزها یکی از بهترین شومیزهای سایز بزرگ مناسب افراد چاق هستند.

یکی دیگر از مسائل مهم در انتخاب بهترین مدل شومیز دخترانه سایز بزرگ مناسب افراد چاق، رنگ شومیز است. به افرادی که اضافه‌وزن دارند پیشنهاد می‌شود از شومیز‌هایی با رنگ‌های تیره همچون مشکی و سورمه‌ای استفاده کنند، البته درصورتی‌که بالاتنه لاغری داشته باشید پوشیدن شومیز‌هایی با رنگ‌های روشن همچون صورتی و زرد پیشنهاد می‌شود. در کنار انتخاب رنگ مناسب می‌توانید برای بهتر نشان‌دادن اندامتان از شومیزهای یقه‌باز در کنار اکسسوری‌های جذاب هم استفاده کنید و زیبایی لباستان را چندین برابر کنید.

طرح های مناسب شومیز سایز بزرگ

یکی دیگر از انواع بهترین شومیزهای سایز بزرگ مناسب افراد چاق، شومیزهای راه‌راه است، البته شومیزهای راه‌راه مناسب برای سایز بزرگ، باید عرض زیادی داشته باشند؛ پوشیدن این نوع شومیز تأثیر بصری به سزایی را ایجاد می‌کند، به‌طوری‌که باعث کشیده‌شدن اندام و بلندتر دیده‌شدن قد شما می‌شود، البته خانم‌های سایز بزرگ نباید سرتاپا از لباس‌های راه‌راه و طرح‌دار استفاده کنند؛ بنابراین بهتر است هنگامی که شومیز راه‌راه یا طرح‌دار استفاده می‌کنند از شلوار یا دامن ساده استفاده کنند.

افراد درشت‌اندام و چاق فرم اندام متفاوتی دارند، این افراد باید متناسب با فرم بدن خود، شومیز انتخاب کنند؛ به طور مثال افرادی که دارای چاقی مثلثی (گلابی) هستند باید در انتخاب شومیز خود به مواردی که بیان می‌شود دقت کنند؛ بنابراین شومیزی که انتخاب می‌کنند باید شانه‌ها را پهن‌تر نشان دهد، در قسمت پایین تنه از رنگ‌های تیره در دوخت آن به‌کاررفته باشد و طراح آن در قسمت پایین تنه از طرح‌های ساده استفاده کرده باشد، علاوه بر این شومیزی که انتخاب می‌کنند، نباید در قسمت پایین تنه تنگ باشد که باسن را برجسته نشان دهد. شومیز مناسب برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس، به‌گونه‌ای است که قسمت بالاتنه آن تیره‌تر و بخش پایین تنه آن دارای رنگ روشن است، در واقع، افراد با اندام مثلث معکوس با انتخاب چنین شومیزی، از لحاظ بصری از حجم شانه‌های خود کاسته و به بزرگی باسن خود می‌افزایند.

شومیز متناسب با اندام های مختلف

افراد با فرم اندام بیضی‌شکل (با نام مستعار سیب)، باید از شومیز‌های ساده تک‌رنگ و یا با طرح‌های ساده و نه‌چندان شلوغ (دارای تزئینات کمتر) استفاده کنند، علاوه بر این خانم‌هایی با این اندام باید از پوشیدن شومیزهای خیلی بزرگ و یا خیلی گشاد پرهیز کنند. افراد با فرم بدن مستطیل (با نام مستعار موز) باید از شومیز‌های آف شالدرز که شانه‌های آن‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهد و در نتیجه به باریک‌تر به‌نظرآمدن کمرشان کمک می‌کند (پیراهن‌هایی هستند که یقه آن‌ها باز است و دورتادور شانه‌ها قرار می‌گیرد) و تزئینات و جزئیاتشان در اطراف سینه بیشتر است استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

خوش استایلی و شیک‌پوشی ارتباطی با لاغری و چاقی ندارد، خانم‌های سایز بزرگ به‌راحتی می‌توانند با انتخاب لباس‌ها و شومیز‌هایی که درعین‌حال شیک‌پوش هستند، چاقی خود را فاکتور بگیرند. در این مقاله با برخی از بهترین شومیز‌های سایز بزرگ مناسب افراد چاق آشنا شدیم که خانم‌های سایز بزرگ می‌توانند با پوشیدن آن‌ها حس بهتری به خودشان داشته باشند. در دنیای آزاد امروز وقت آن رسیده است با ریسک‌های کوچک تأثیر بزرگی در لایف‌استایلمان بگذاریم. شما می‌توانید برای خرید شومیز مجلسی سایز بزرگ از سایت زینا استایلیش  www.zeenastylish.ir دیدن فرمایید.

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان