به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور جمعی از شعرای مطرح استان گیلان، ویژه برنامه «جان فدا» صبح روز یکشنبه به میزبانی منزل خانواده شهید مرتضی حسین پور شلمانی از شهدای برجسته ...

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، هم زمان با سومین سالروز شهادت سردار دل ها و با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و محفل ادبی دکتر معین این اداره کل، ویژه برنامه «جان فدا» با موضوع شعرخوانی جمعی از شعرای مطرح استان گیلان در منزل پدری شهید مرتضی حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی از شهدای برجسته جبهه مقاومت برگزار می شود.

در این سلسله نشست های ملی و محفل شعرخوانی که به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور در استان های مختلف در حال برگزاری است، ضمن سرایش اشعاری در موضوع شهادت سردار دل ها و دیگر شهدای مقاومت در خصوص زندگی، شخصیت و رشادت های این رزمندگان گفت وگو خواهد شد.

گفتنی است ویژه برنامه «جان فدا» با موضوع شعرخوانی جمعی از شعرای مطرح استان گیلان ساعت ۹/۳۰ روز یکشنبه (۱۸دی) به میزبانی منزل خانواده شهید مرتضی حسین پور شلمانی از شهدای برجسته جبهه مقاومت در روستای شلمان از توابع شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار خواهد شد.

شهید مرتضی حسین پور شلمانی از فرماندهان برجسته جبهه مقاومت و از هم رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از مدت ها حضور در جبهه سوریه و عراق، سحرگاه روز دوشنبه ۱۶ مرداد سال ۱۳۹۶ در عملیات گسترده داعش با هدایت اطلاعاتی نیروهای آمریکایی و اسرائیلی، پس از مقاومت جانانه و وارد کردن ضربات سنگین به نیروهای داعش دچار جراحات شده و به شهادت رسید.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان مقاومت بارها در منزل این شهید در روستای شلمان حضور یافته و با خانواده وی دیدار کرده اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان