به گزارش لنگرخبر، ناصر رنجبر نیاول با بیان اینکه در ششمین روز از دهه فجر انقلاب هفت پروژه عام المنفعه با ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های خدماتی، رفاهی، گردشگری و غیره توسط شهرداری و شورای شهر مطالعه و در دست انجام است که برخی از این موارد در دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های در دست اقدام، ایجاد پارک ملت است، گفت: برای ایجاد پارک ملت در منطقه‌ی بالامحله شلمان به مساحت چهار هکتار، تهیه نقشه، بازوسازی و اجرای لایروبی در فاز اول به انجام رسید و در فازهای بعدی در برنامه شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بالا قاضی محله شلمان نیز استخر آب این محل به مساحت پنج هکتار با هدف افزایش حجم مخزن ذخیره آب و توسعه کشاورزی و گردشگری منطقه با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شده است، گفت: ساماندهی آب‌های سطحی از امورات اصلی شهرداری‌ها است که در این راستا خیابان امام و خیابان آیت الله خامنه‌ای با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان انجام و به بهره برداری رسید.

سرپرست شهرداری شلمان با بیان اینکه در حوزه ورزشی نیز شهرداری و شورای شهر شلمان اقداماتی انجام داده است، تصریح کرد: تجهیز زمین ورزشی بالامحله قاضی محله و ساخت زمین والیبال ساحلی و چمن مصنوعی مینی والیبال در این زمین ورزشی با اعتبار یک میلیارد تومان از جمله این اقدامات است.

به گفته رنجبر، تجهیز زمین ورزشی بالامحله و ساخت سرویس بهداشتی، حمام، رختکن و ایجاد دفتر شورای ورزشی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر حمایت‌های شهرداری و شورا از جامعه ورزشی شهر شلمان است.

وی، احداث آبراه بتنی کشاورزی (لاینینگ) در منطقه بالامحله به طول ۷۰۰ متر جهت مصرف بهینه آب زراعی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت کشاورزان را یکی دیگر از پروژه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: آسفالت معابر شهری به متراژ حدود ۱۲ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان از دیگر پروژه دهه فجر بوده که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شلمان به بهره برداری رسیده است.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان