لنگرنیوز | طی چند وقت اخیر شاهد تعطیلی یا صف طولانی برخی نانوایی‌ها در شهرستان لنگرود بودیم که مخاطبان لنگرخبر در این خصوص مطالب زیادی را برای ما ارسال کردند، شهروندان اعلام می‌کنند که برخی نانوایی‌های شهرستان در حوالی غروب و ساعات اولیه شب، خلاف معمول اقدام به تعطیلی می‌کنند که موجبات سرگردانی و تجمع مردم در دیگر واحدهای نانوایی می‌شوند که این موجب مشکلاتی برای شهروندان شده است.

سیدهاشم میرحسینی دادستان شهرستان لنگرود نیز با توجه به دغدغه‌های شهروندان و پیگیری‌های خبرنگار لنگرخبر، خطاب به روسای جهاد کشاورزی و صمت لنگرود دستور پیگیری و سرکشی از نانوایی‌ها را داده است.

در متن نامه دادستان لنگرود خطاب به روسای جهاد و صمت لنگرود آمده است:

مدیر جهاد کشاورزی لنگرود
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود

سلام علیکم
با توجه به بازدید میدانی در سطح شهرستان لنگرود و مشاهده تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها به بهانه کمبود آرد و نظر به افزایش مصرف نان به دلیل حضور گسترده گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات تابستانی، همچنین در راستای صیانت از حقوق شهروندان مقتضی است با همکاری اداره تعزیرات و سایر نهادهای متولی، نسبت به تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و جلوگیری از تعطیلی خودسرانه آنان با اتخاذ تدابیر لازم اقدام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یرخورد قاطع شود.

همچنین نسبت به توزیع عادلانه آرد به نانوایی‌ها نیز اهتمام ویژه معمول و در صورت کم بودن سهمیه سرانه آرد در شهرستان با متولیان امر در استان مکاتبه و مراتب اعلام و به قید فوریت نسبت به افزایش سهمیه اقدام شود تا موجبات نارضایتی شهروندان فراهم نگردد.

بدیهی است در صورت ترک فعل، مسامحه، سهل انگاری و مشاهده تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها، وفق قوانین و مقررات مربوطه و دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان برخورد می‌گردد.

سیدهاشم میرحسینی
دادستان عمومی وانقلاب لنگرود

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان