به گزارش لنگرخبر، هادی رحمانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای نهضت ملی مسکن به کنترل قیمت مسکن در کشور کمک بسیار زیادی می کند، اظهار کرد: اجرای نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات جهادی دولت بوده است زیرا این مهم بسیار به ایجاد کنترل قیمت مسکن در بازار کمک شایانی می کند. 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در طرح ملی نهضت گفت: بر اساس آمار تاکنون به ۶ هزار و ۳۲۴ واحد تسهیلات تعلق گرفته و این روند در استان گیلان ادامه دار است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به پرداخت تسهیلات به موقع به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت راه، مسکن وشهرسازی، برنامه ریزی ما در استان گیلان هشت هزار واحد است که در تلاشیم آن را تا پایان سال به ۱۰ هزار واحد هم برسانیم. 

رحمانی از برنامه ریزی در خصوص اعطاء تسهیلات برای ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن برای بیش از ۵۰ واحد مسکونی در شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: سهم شهرستان لنگرود ۵۳۱ واحد مسکونی در خصوص پرداخت تسهیلات است و در حوزه طراحی مهندسی، اخذ پروانه و احداث اسکلت ساختمان هم در طول مراحل ساخت به نتیجه خواهد رسید. 

وی نقش دولت در طرح ملی نهضت مسکن را نقشی حمایتی دانست و تصریح کرد: دولت در در راستای نقش حمایتی خود به متقاضیان ساخت مسکن ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با تنفس سه ساله و با پرداخت ۱۷ ساله اعطاء می کند که بسیار می تواند در توسعه استان گیلان در حوزه مسکن مثمر ثمر باشد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه پروژه های حوزه راه در این استان با قدرت در حال تکمیل است، گفت: هیچ تعللی از پیمانکاران در خصوص عدم تکمیل پروژه های حوزه راه پذیرفتنی نیست زیرا تمامی سازوکارهای رفع موانع زیست محیطی، برداشت شن و ماسه و منابع طبیعی توسط استاندار اتخاذ شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان