رئیس مرکز قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برپایی ۳۰ کاروان قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کاروان مشتمل از نخبگان قرآنی است و در ۳۰ روستای استان گیلان حضور خواهند ...

امیر اعصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن در استان گیلان در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان قرآنی در هر شب ماه مبارک رمضان در یک مسجد و یا بقعه متبرکه در سطح روستای استان گیلان حاضرشده و برنامه اجرا می کند. 

به گفته وی، این کاروان قرآنی مشتمل بر اساتید قرآنی فلاح پور و نخبگان قرآنی از جمله حفاظ و قاریان برجسته استان هستند که برنامه های متنوع قرانی خواهند داشت.

رئیس مرکز قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان معرفی شیوه آموزش وحیانی قرآن کریم، معرفی قهرمانان و الگوهای قرآنیِ متاثّر از این شیوه مبارک، اثبات سهولت و آسانیِ ارتباط و انس عموم مردم با قرآن و بهره مندی از برکات آن و ارتقای سطح کیفی و حرفه ای شاگردان این مجموعه با اجرای ۳۰ کارگاه آموزشی در ۳۰ شب متوالی در میدان های رقابتیِ وسیع و مختلف را از مهم ترین اهداف این کاروان قرآنی برشمرد. 

اعصاری با اشاره به استقبال بی نظیر هم استانی ها از کاروان قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان گفت: تقریباً همه شب های ماه مبارک رمضان میزبان این کاروان قرانی است و به زودی محل های برگزاری این محافل، اطلاع رسانی خواهد شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان